ΦΙΛΩΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ

slider

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Το Φιλωτίτικο- Ναξιώτικο δελφίνι βάζει προτεραιότητα στους στόχους της... «Το ευρωπαϊκό πάνω από το παγκόσμιο σχολικό»


Η κολυμβήτρια του ΑΝΟ Γλυφάδας, στην τελευταία της χρονιά ως νεανίδα, έπιασε το Φεβρουάριο στο Βέλγιο όριο πρόκρισης για το ευρωπαϊκό εφήβων-νεανίδων και το Μάρτιο πήρε την πρόκριση στα 200μ. ύπτιο για το παγκόσμιο σχολικό πρωτάθλημα. «Ήμουν πολύ ανακουφισμένη που το όριο για το ευρωπαϊκό ήρθε πολύ νωρίς κι έτσι είχα την ευκαιρία να ετοιμαστώ σωστά. Ευτυχώς η προετοιμασία μου πάει όπως τη θέλαμε. Γενικά όλα πάνε καλά», τόνισε στο η Σαχά, για την οποία δώδεκα μέρες μέσα στον Ιούλιο είναι όλη η χρονιά. Στις 6-10 Ιουλίου θα βρίσκεται στην Ουγγαρία για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, θα επιστρέψει με την αποστολή στην Αθήνα και μία μέρα μετά θα αναχωρήσει με την αποστολή του παγκόσμιου σχολικού για την Τραπεζούντα της Τουρκίας. «Πρωταρχικός στόχος μου είναι το ευρωπαϊκό και μετά το παγκόσμιο σχολικό», προσθέτει η Σαχά, ιεραρχώντας τις διοργανώσεις, αποφεύγει όμως από τώρα να θέσει συγκεκριμένο στόχο στην Ουγγαρία: «Δεν έχω θέσει ακόμα στόχους. Θέλω να ευχαριστηθώ πολύ τις κούρσες μου, αφού είναι η τελευταία μου χρονιά ως νεανίδα». Τη Σαχά θα τη δούμε το προσεχές τριήμερο και στον Άλιμο, αφού παρά την κόπωση της προετοιμασίας υπό την καθοδήγηση του προπονητή της Μίλτου Κανελλόπουλου, νιώθει ότι πρέπει να είναι εκεί για να βοηθήσει το σύλλογό της. «Στο πανελλήνιο θα δώσω ότι μου έχει απομείνει, μόνο για την ομάδα. Δεν είναι στόχος αλλά δεν θα το αφήσω», τονίζει χαρακτηριστικά. Όσο για το τι έχει… απομείνει; «Αυτή η περίοδος είναι πολύ κουραστική και πολύ καθοριστική για το ευρωπαϊκό», εξηγεί η νεαρή κολυμβήτρια, που θα κάνει παρ' όλα αυτά μεγάλη προσπάθεια για να βοηθήσει τον ΑΝΟ Γλυφάδας στον τριήμερο του πανελλήνιου πρωταθλήματος όπεν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου