ΦΙΛΩΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ

slider

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

" Αφιέρωση της Χαιδω Μουστακη -Παπαγιαννη στην Αγαπημένη ξαδελφη της Κυριακή Μαστοροπουλου

Μέρες Γέννησης του Θεανθρωπου.Καιρός για αυτοκριτική και ενδοελεγχο.. Μηνυματα ελπίδας διακτινιζονται σε όλη την ανθρωπότητα. Χαρά, οιωνοί χαμογελαστοι, αστέρια που οδηγούν στη φάτνη, στη λύτρωση. Αγαπημένη μου ξαδελφουλα. Σπουδαία Κυριακή Μαστοροπουλου ήσουν άστρο λαμπερό για όλους μας. Με μεγάλωσες με το καλό βιβλίο, τον ηθικό, ευφυή λόγο με
μαγευες με τα γραψίματα - δοκίμια σου. Έκλεισες ανακουφιστικα τα μάτια σου που τόσα χρόνια πάλευαν... ανισα και με αξιοπρέπεια.. Πονω για το αλαργινο ταξίδι σου. Αποζητω το ιδιαίτερης ευφυΐας χιούμορ σου.Την αυτονομία σου τόσων χρόνων. Την ασύλληπτη πίστη σου που τοσο ευλαβικά έσπειρε αποδοτικά ο άγιος Λευιτης Παπά Στελιανος. Θεία μου πρεσβυτερα και όλοι εκεί αγαπημένοι. Μανα μου άλμη διαρκής σε ανοιχτή πληγή η έλλειψη σου, πόσο αδυναμία της είχες.. Ανοίξτε ευφροσυνα με την Γέννηση του Χριστού μας την αγκαλιά σας.Έρχεται κοντά σας. Πονω σήμερα. Και όλοι εμείς που την ξέραμε. Απλώστε όλοι την αγάπη σας στους δικούς σας.Δείξτε την όσο υπάρχουμε. Σε όλους. Μοιράστε αγάπη. Έχουμε πληθώρα συναισθηματων.. Το ξημέρωμα η ματιά μας με τη Γέννηση του Χριστού μας να γίνει κοίταγμα ουσίας αρετής.. αναγέννησης. Καλό ταξίδι Κυριακή μας. Απο "το μικρό μας το χαδουλακι "όπως με έλεγες. Δίπλα μου σήμερα τα βιβλία σου που τοσο απλόχερα μου χάρισες. Τελευταίο δώρο σου στην πρώτη σελίδα μου γράφεις "Στην πρωτοξαδελφη μου Χαιδω Μουστακη -Παπαγιαννη εκλεκτή φιλόλογο. Με την ευχή το υγιές ορθόδοξο φρονημα η απλότητα και καθαρότητα καρδιάς των προβαλλομενων προσώπων στα κείμενα του συγγραφέως να είναι έναυσμα για βίωση πνευματική, αναζήτηση των μη ορωμενων ώστε οι πλούσιες γνώσεις σου να ντυθουν πλουτισμο αφθαρσίας νοήματος και ωφελείας.. Με πολλή αγάπη. Κυριακή Σ.Μαστοροπουλου. " Αφιέρωση της στο δώρο. Το Αιβαλι Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ.Φώτη Κοντογλου. Θα μου λείψεις. Σαγαπω.!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου